Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Ninni Laurila - 13 maj 2013 23:10

Vaknade vid halv 9 i morse. Gick upp och åt frukost sedan blev de en promenad med hunden. Sedan la jag mig i sängen och myste med bebisen i magen <3 efter de fixa jag mig och åkte till Ludvika och tog en fika med Elin och angelica. Sen så följde angelica med till smedjebacken. Vi åkte först ner till Fredriks grav och lämna en ros var sedan åkte vi hem till mig och snacka och käka mat. Sen så åkte vi på bilbingo och vi vann inte ett skit ... Nu ligger jag i sängen och ska mysa med mannen i mitt liv <3

Av Ninni Laurila - 13 maj 2013 23:09

Vaknade vid halv 9 i morse. Gick upp och åt frukost sedan blev de en promenad med hunden. Sedan la jag mig i sängen och myste med bebisen i magen <3 efter de fixa jag mig och åkte till Ludvika och tog en fika med Elin och angelica. Sen så följde angelica med till smedjebacken. Vi åkte först ner till Fredriks grav och lämna en ros var sedan åkte vi hem till mig och snacka och käka mat. Sen så åkte vi på bilbingo och vi vann inte ett skit ... Nu ligger jag i sängen och ska mysa med mannen i mitt liv <3

Ovido - Quiz & Flashcards