Snart två barns mamma !

Direktlänk till inlägg 24 april 2015

En vecka <3

Av Ninni Laurila - 24 april 2015 11:49

idag bliv vår lilla tjej men även kallad budda en vecka gammal <3 sjukt vad tiden går fort ! Och vår stora tjej blir snart 1år och nio månader ! Jag är så himla glad att jag fått en sån här fin familj <3 vi har tagit oss igenom så mycket tillsammans jag och Jonatan ! Både bra och dåliga saker men vi finns alltid för varandra och vill leva med varandra hela livet ut <3 de är inte fören man får barn man vet om de funkar eller ej ! De går upp och ner och man måste priotera för att hinna med varandra också ! Och vi har sån himla tur att Tilda har lärt sig att somna klockan 18.00 på kvällarna så vi har vår tid då :) nu när vi har wilda också så kanske de inte blir lika mycket tid till att bara umgås med varandra men vi tar vara på den tid vi har :) idag har vi haft kvalivitets tid med Tilda själva :') jag började min morgon med en massa mys med Tilda och sedan åt vi frukost själva och lekte en stund medan Jonatan och wilda fortfarande sov :) så vi fick hela 2 timmar tillsammans själva innan wilda vakna och ville ha mat . Efter vår kvalivitets tid så tog Jonatan med sig Tilda till badhuset och dem badade tydligen 1,5 timmar , Tilda tyckte de var jätte kul idag :) nu är jag hemma och väntar på dem <3 Tilda kommer säkert ha slocknat så jag får pussa en massa på henne efter hon sovit middag . Jag sitter just nu i soffan och wilda sover så gott i sin vagn :) efter Tilda sovit middag åker vi ut och hälsar på Anders i Vibberbo och då får även Tilda åka lite traktor :) sen får vi se om vi får träffa Linn en sväng :) sen blir de kvällsmat och mys hela kvällen lång <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninni Laurila - 21 september 2016 09:20


Efter all den träning jag har lagt ner under 1 år har jag nu fått betala priset för. Jag är nu övertränad och mina symptomer är lätt irriterad, ständigt trött, sjukt omotiverad vissa dagar, alldeles för hög vilopuls och alldeles för låg puls när jag ...

Av Ninni Laurila - 14 februari 2016 21:07

Vi har haft en kanon helg i Sundsvall som i fredags började med shopping och sedan åkte vi till badhuset och busa innan tacos och mys framför tv:n med barnens kusiner ...

Av Ninni Laurila - 1 februari 2016 09:53

Herregud vad dagarna går fort ! Jag har skaffat mig en blogg som jag skriver om min kost och träning. Har därför glömt bort Denna lite. . Men nu är jag här och tänkte skriva att allt rullar på i hastig fart ! Idag är de måndag den 1 februari .. janu...

Av Ninni Laurila - 23 januari 2016 17:56

Idag har jag haft jätte mycket egen tid. Vi myste med en god frukost här hemma tillsammans, sedan åkte jag och tilda och handla innan de blev ett tränings pass för mig och morsan. Efter det åt jag mellis tillsammans med jonatan och tilda som hade gr...

Av Ninni Laurila - 20 januari 2016 21:14

Blev en mysig morgon hos mamma och pappa innan jag körde Tilda till dagis ...

Ovido - Quiz & Flashcards