Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Ninni Laurila - 19 juli 2015 12:02

Jaha då var de söndag igen .. Tilda vaknade klockan 06.00 så jag gick upp med henne och Jonatan och wilda sov vidare . Tilda och jag myste framför Pippi Långstrump en stund innan jag kokade gröt till oss :) så vi satte oss och åt En mys frukost vid halv 7 :) sen vid 7 ropade Jag ner Jonatan då jag var redo för att ta min cykelrunda. Han kom ner och wilda fortsatte och sova . Jag klädde mig och körde en runda på 40 kilometer och när jag kört 10 tänkte jag ta lite vatten men nej då hade jag glömt flaskans hemma så jag fick klara mig i stormen utan vatten :p . Men de gick bra och när jag kom hem stekte jag ägg till hela familjen <3 så frukost nr två myste vi alla av ! Jag hoppade sedan in i duschen med Tilda då hon ville följa med , efter jag duschat klart badade hon en vända också ! Efter de så följde hon med Jonatan till byggmax och jag fick kaffe besök av Sylvia :) efter hon åkt fixade jag lunch och som sedan ska bli matlådor till mig ! Nu ligger jag och ammar wilda och Tilda sover å Jonatan bygger på sin Friggebo . Sen när Tilda vakanar blir de ute lek på gården och kanske en promenad :) sen får vi se vad vi mer hittar på ! Hej då ..

Ovido - Quiz & Flashcards