Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Ninni Laurila - 6 juli 2015 12:08

denna måndag började med mys med tjejerna mina <3 sen när wilda somna myste jag och Tilda alldeles själva och de var så himla mysigt att bara vara med henne för stunden . Vid 10 tiden kom Zaara och Edvin och då blev de massa bus och lek innan barnen och jag åt lunch :) Zaara titta på då hon går på sopp diet. Nu ligger jag och matar wilda då Zaara och dem åkt hem och Tilda sover ! Fick bada wilda då hon bajsa och kissa ner hela sig nyss . Efter jag matat henne ska jag ta tag i tvätten och sedan bara vara tills Tilda vaknar för då får vi främmande av Maria och barnen <3 sen får vi se vad dagen har mer att erbjuda (y) blir i alla fall att träna lite innan Jonatan ska iväg och fixa med bilen ! Ha en fin dag

Ovido - Quiz & Flashcards