Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Ninni Laurila - 13 juli 2015 20:18

måndagen började klockan 07.40 då båda barnen vaknade samtidigt <3 jag tog mig en smothi och Tilda en macka innan jag ammade wilda och sedan tog vi oss en promenad på 50 min :) härligt ! Efter promenaden åkte vi hem till mormor och myste där en stund innan vi körde henne till bussen ! En vecka utan henne igen , så himla drygt .. Sen åkte vi hem och busa och åt lunch innan Tilda sov middag ! Efter middags vilan kom Amanda på en kaffe och sedan gick vi till brorsan och hälsa på där vi var till klockan 4 ca då vi gick hem och sällskap fick vi av Michelle och herkules :) när vi kom hem busade vi ute tills Jonatan kom hem då vi lagade kvällsmat som blev mackaroner och bacon :) sen for vi och handla hela familjen innan jag åkte på bilbingo här jag sitter nu bitter över att inte vunnit något .. Sen blir de läggdags när jag kommer hem !

Ovido - Quiz & Flashcards