Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Ninni Laurila - 15 juli 2015 11:03

idag vakande vi klockan 07.00 blev att äta första frukosten som blev 2 ägg för mig och ett för Tilda . Efter de klädde vi på oss och tog oss en pw på 4 km och så stanna vi och lekte lite . När vi kom hem fixade vi andra frukosten som vart en varsin portion havregrynsgröt :) Tilda åt upp allt och jag vart förvånad då hon brukar äta så lite frukost annars. Sen har vi vara lekt och busat till klockan 10 då pappa kom på En kaffe och vid halv 11 åkte han hem och då la jag en sur Tilda och wilda somnade faktist också bredvid mig på soffan så nu sover båda barnen så nu är de lugnt en stund :) ska Nog passa på att vila jag också :) när Tilda vaknat blir de lunch och sedan åker vi och handlar lite presenter och så till Linn för hon fyller ju år idag ! Sen åker vi upp till stan och firar henne <3 sen blir de hem och laga kvälls mat till familjen för själv tar jag mig en cykel runda innan. :) hoppas ni får en lika fin dag som jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards