Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Ninni Laurila - 16 juli 2015 12:54

en underbar morgon började klockan 06.15 :) Jonatan hade försovit sig så han sprang runt här hemma som en yr höna innan han åkte . Jag och Tilda och wilda myste innan vi kokade ett varsin ägg som vi åt innan vi gick ut på en promenad ! Blev 6,3km , vi stannade även och lekte en liten stund på vägen . När vi kom hem åt vi en stor portion gröt var innan vi fixade oss i ordning och åkte hem till Linn i Ludvika :) efter vi vart där slocknade Tilda som en stock och wilda somna också en liten stund . Nu ligger jag och wilda och myser i soffan och väntar på att stora syster ska vakna :) då blir de att fixa lunch till henne :) jag har redan ätit min mat låda .. Sen får vi se om vi åker och hälsar på pappa en sväng . När Jonatan kommer hem så ska jag åka och gymma med Linn och sedan blir de mat och mys med min stora älskling :) hoppas ni får en fin dag ?

Ovido - Quiz & Flashcards