Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 16 april 2014

<3

Av Ninni Laurila - 16 april 2014 21:53

Mötet med vår barnmorska var underbart. Hon förstår oss och tar oss alltid på allvar och vill alltid ens bästa . Jag verkligen älskar henne. Idag har jag för de Mesta vart glad men så klart så kommer tankarna då och då. Vid klockan 5 kom Zaara hit och packade upp alla sina saker för home partyt och vid 6 kom alla gäster och kvällen blev lyckad och uppskattad. Sedan tog jonatan ut mitt löshår. Skönt ! Nu ska jag precis sova så god natt alla fina ?

Av Ninni Laurila - 16 april 2014 14:20

En vecka har gått sen vi fick reda på att vår älskade lilla bebis låg död i magen. De är så hemskt, tänker varje dag på varför de skulle hända oss ? Jag undrar hela tiden om de skulle bli en tjej eller kille.. Ush fattar inte varför sånt här ska få hända och kommer aldrig förstå de. Idag ska jag och jonatan upp till barnmorskan vi haft här i smedjebacken för att prata om de som hänt . Jag är rädd för att jag vill verkligen inte gå igenom de jag vill bara försöka glömma. Men de betyder så himla mycket att jonatan säger att han vill med. Känns så skönt att ha han vid min sida då han själv tycker de är minst lika jobbigt som jag.

Ovido - Quiz & Flashcards