Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Ninni Laurila - 17 mars 2015 19:02

En härlig dag! Började med mysfrukost med tilda innan dagis :) sedan körde jag dit henne och hela vägen dit tjata hon på Anna och barnen. Hihi. När jag lämnat henne åkte jag och hämta ut en babybox från apoteket i smedjebacken. Sen hem och börja stor Städa köket och efter en timme kom min älskade man hem och överaskade mig och tog med mig på lunch <3 sen så fixade han lite lister och jag fortsatte och städa innan vi hämtade tilda <3 hon vart överlycklig när vi båda kom och efter dagis åkte vi och fika innan en massa lek ute. Sen blev det kvällsmat och ett bad för prinsessan innan läggdags <3 nu ligger vi framför tv;n och fortsätter med de tills vi ska sova :) ha en underbar kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards