Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Ninni Laurila - 12 mars 2015 11:44

Igår var energin på botten och jag var sur och grinig. Men när tilda var på dagis så storstäda jag bebisens rum och började med tildas men tillslut sa kroppen ifrån så la mig i sängen och somnade hastigt i 2 timmar sov jag. När jag vakna åkte jag och hämta tilda på dagis där även hon sov så fick väcka henne. När vi kom hem fick vi besök av mamma och pappa som busade en massa med tilda. Vid tre gick vi ut och lekte och de gjorde vi ända tills jonatan kom hem. Idag så vakna jag pigg och glas så underbart! Jag och tilda myste framför tv:n med frukosten innan vi åkte hem till mamma och myste då hon åker på jobbidag. Sen åkte jag och lämna tilda på dagis och som hon älskar de <3 kollar inte ens på mig säger bara Hejdå och vinkar åt ett annat håll haha. När jag kom hem storstäda jag klart tildas rum, toaletten och de som gick i hallen då vi håller på att sätta upp nya lister. Nu ligger jag i sängen och tänkte faktiskt vila då de behövs nu innan bus ska hämtas igen :) sen blir de mellis och sedan lek ute tills jonatan kommer hem för då ska vi åka och skriva på faderskaps papprena (y). Sen är vi nog snart redo för bebisens ankomst :)

Ovido - Quiz & Flashcards