Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Ninni Laurila - 4 mars 2015 19:04

Vi tog morgon klockan 07.15 i morse då kollade vi på tv innan vi åt frukost :) efter frukosten lekte vi innan vi klädde oss och for till dagis. När jag lämnat tilda där åkte jag hem till mamma och pappa på en kaffe innan jag åkte hem och städa och efter jag städat så fick jag en idé att börja måla ytterdörren. Jag tog med mig troy och åkte å handla penslar och sedan börja jag maskera och måla något jag ångrar nu då jag ligger med världens ryggvärk och hemska smärtor... Jag som tog emot jobb till imorgon ångra mig och skrev precis till dem att jag inte klarar av de och att från och med nu går jag på mamma ledigt.! Efter jag målat i alla fall så åkte jag och mamma å hämta prinsessan på dagis <3 sen myste vi hos mor och far ett tag innan vi åkte hem och lekte med lera. När Jonatan kom hem lagade jag mat och jag har aldrig sett tilda äta så mycket så gott lär de ha vart :) nu sover hon gott efter att ha badat och kollat på bollibompa och själv ligger jag framfört tv:n och hjärtat är på väg för att meka med sin bil.

Ovido - Quiz & Flashcards