Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Ninni Laurila - 14 mars 2015 19:02

En underbar lördag som började med morgon mys framför tv:n med min lilla prinsessa <3 Jonatan fick sova en stund extra så jag och tilda fixade gröt till alla oss till frukost :) när vi ätit frukost fixade vi oss och dammsugde hela huset och efter de satte vi oss i bilen och åkte till västerås för en massa bus på leklandet :) tilda älskar leos lekland och hon busade som bara den och träffade på Leo. Efter vi busat klart åkte vi och leta skor till mig och tilda :) jag hittade ett par direkt men till tilda hitta vi knappast några och när vi väl hitta till henne så fanns de ingen storlek :( så vi kom hem utan skor men med en dyr rutschkana i stället som tilda har åkt med hur mycket som helst sen vi kom hem. Men efter ett tag så gick vi ut och lekte och sedan var de dags för kvällsmat :) tilda fick en pirog då jag och Jonatan nu ska ha mys kväll framför mello :) för oss blir de halverade Bakpotatisar i ugnen med fläskfilé och hemgjord Beasås och en god sallad :) mums! Hoppas ni haft en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards