Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Ninni Laurila - 24 juli 2013 18:54

Igår vart en läskig dag för mig ! Då jag fundrade på om katten låg och sov på övervåningen, gick upp och kolla under täcket där hon bruka ligga och där låg hon men inte själv. 6 små klumpar till jag sprang ner och ringde jonatan som fick komma hem en snabbis då jag trodde en var död. Han kom hem och flyttade ner dem till ett rent täcke och så var en så klart död :( stackaren !!! Men skönt att jonatan fixade de så jag slapp. Sen så gav vi Isa mat och hon var verkligen hungrig och de kan man förstå så som hon har kämpat. Nu börjar jag bara bli avis då hon fått 9kattungar på mina nio månader som gravid och jag har inte fått min älskade bebis än :p men snart så är de min tur ! Katt bebisarna är i alla fall jätte söta och isa verkar må bra med tanke på att de var bara 4månader sen hon fick sist. Men nu får hon hålla sig inne så vi kan sterilisera henne när bebisarna är 5-6veckor. Nog om de, idag så vaknade jag och åt frukost sedan tog jag med mig troy och promenera hem till mamma där jag solat hela dagen och troy har lekt med herkules. Sen vid 3 gick vi hem och åt lite mellis och vid Halv 5 kom jonatan hem och då fixade vi mat och kollade på katt bebisarna tillsammans <3 nu sitter jag med mamma och pappa i Söderbärke och ska spela bilbingo :) hoppas på lite vinst då de är sista gången jag tänker vara här innan bebis kommer :') bara 15dagar kvar <33333

Ovido - Quiz & Flashcards