Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Ninni Laurila - 4 juli 2013 20:49

Inte kunnat skrivit på nån dag då jag lämnade in min tele på lagning. Men istället fick jag hem en ny iPhone idag så nu kan jag skriva igen. I natt så har jag bara sovit i två timmar... Vaknat och har aldrig riktigt somnat om och ätit flera gånger. De känns att de börjar närma sig med stormsteg tills lillen är ute. Jonna och Alex kom ialla fall och sa hej då innan dem åkte hem till Frövi idag. Sen så åkte jag ner och tog en fika med mig älskad vän Linn. Efter de så målade jag lite på huset och tvätta de sista på huset men klarade inte av de så länge då jag blev att må illa. Gick in och tog mig två rost mackor sedan gick jag och la mig i sängen. Somnade i en halv timme sen va de bara att gå upp och då kom hjärtat. Vi fyllde på bilen med en massa skit sen åkte vi till humboberget och kasta de. När vi åkte hem därifrån fick jag extremt ont av att bebisen sparkade mig på revbenen och knölade som bara den, de gjorde så ont att jag börja grina.... Nu är vi hemma och har ätit god mat. Hoppas på en natt med en massa sömn inatt och imorgon ska vi till barnmorskan igen :) ska bli spännande och se om sf måttet går på översta kurvan fortfarande :) ha de gott !!

Ovido - Quiz & Flashcards