Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Ninni Laurila - 6 juli 2013 17:51

Vaknade av väckar klockan idag vid 8 tiden gick upp och fixa mig och medans jag gjorde de så gick hjärtat med troy :) efter vi ätit frukost så åkte vi hem med troy till mamma och pappa där han ska vara tills imorgon :) själva tog vi bilen och hämtade upp Rydberg och jennifer och åkte till Göteborg där vi nu är. Sitter på Liseberg och myser mest. :) jag spelar och dem andra åker karuseller, nu sitter jag och ska kolla när dem åker atmosfer sen så blir de mat. Vårt hotellrum är jätte fint och de är skönt att bara komma iväg så här nu innan bebisen kommer. Men lär medela att jag har haft ont fram och tillbacks i sidan av f*ttan. Får hoppas bebis vill stanna ett tag till i alla fall :) ni får ha de så bra de ska i alla fall jag ha :)

Ovido - Quiz & Flashcards