Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Ninni Laurila - 12 juli 2013 17:48

Vaknade vid halv 10 åkte direkt hem till mamma där både jag och troy åt frukost. Sedan så badade jag och sola till ett tiden och efter de hoppa jag in i duschen och sen åkte jag till barnmorskan där allt såg helt okej ut. Nu hoppas jag snart bebis kommer ut till mig <3 efter besöket hämta jag troy hos mamma sedan så åkte vi hem och jag somnade och sov till 4 tiden. Sen så blev de en lång promenad på 40minuter med troy. Sen har jag bara slöat. Ligger i sängen nu och är bara arg ledsen och besviken. Alla känslor kommer på samma gång... Jonatan skulle komma hem tidigt idag men han är inte hemm än och klockan är 10 i 6!! Blir så ledsen då han vet hur mycket jag behöver honom nu.. Imorgon så ska jag åka bort hela dagen så då får vi ingen tid tillsammans alls nästan! Fy fan vad jag gnäller ... Nu ska jag sluta skriva !!

Ovido - Quiz & Flashcards