Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Ninni Laurila - 24 november 2013 10:42

Freagen blev de en massa gotte och en massa fix på övervåningen ! På lördagen blev de en pw på 1 timme och 10 minuter med troy. Sen myste vi en massa med vår dotter innan vi besluta oss för att flytta upp möblerna :) så vi fixade upp våra sängar och de blev mkt snyggt :) vid 5 började jag fixa maten då vi bjudit hem jonatans bror, brors flickvän och barnen ! blev klyftpotatis, morötter och kycklinggryta :) och så tog jag och Nathalie oss ett glad vin var :) vid 7 gav jag Tilda mat på flaska och la henne i sin egna säng och hon sov där hela natten förutom att hon åt imellan :) mycket stolta föräldrar ! När jonatans bror och dem åkt blev de lite mys innan läggdags ! Gick och la mig rätt tidigt, jag var helt slut !!! Imorse vaknade Tilda klockan 6 och de uppskattades inte ! Haha men vid 7 tog jonatan henne och klockan 8 tog jag henne och fick henne att sova så vi sov till klockan 9 sen eller ja Tilda sov till halv 10 !! Nu sitter vi i bilen på väg till kupolen för att handla lite till prinsessan <3 senare får vi lite besök av vänner :) ha de gott !

Ovido - Quiz & Flashcards