Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Ninni Laurila - 2 november 2013 20:17

Idag vaknade vi halv 8 och vi började med att baka cupekakes ! Vid 9 gick jag ut och gick 2,5km med troy sen ställde jag mig på crosstrainern i 12min och efter gjorde jag mag och Arn övningar. Sen vart de frukost och duschen! Efter de tog jag tag i bakningen igen. De blev tårtbottnar, chokladbollar och kaffe kakor! Sen var klockan 2 då klädde vi på oss och åkte till vibberbo för att fixa dopklänningen till Tilda <3 vid halv 5 for vi ner till lokalen och fixa så nu är de klart. Skööönt ! Middagen blev en varsin sallad .. Nu målar jag naglar och Tilda sover i jonatans knä. Knappt hunnit mysa med min älskade dotter idag ? lär ta igen de imorgon bitti innan stressen börjar igen då vi ska fixa klart tårtan. Imorgon är dagen här då vår älskade dotter ska få sitt namn <3

Ovido - Quiz & Flashcards