Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Ninni Laurila - 13 november 2013 14:38

Idag hade vi sovmorgon till 09.00 Gick upp och åt frukost å kolla på tv. Sedan åkte vi och hälsa på vid rödaberga där jag jobbat men de blev ej långvarigt då Tilda var trött. Satte oss i bilen och åkte hem till mamma. Tilda somnade på en gång. Jag lämnade Tilda hos mamma och tog å åkte hem med troy, vidare till affären och handla napp flaskor till Tilda då hon inte tar bröstet alla gånger så har vi fått börja ge på flaska.. Men är glad att jag kunnat amma så här länge i alla fall . När jag kom hem till mamma efter jag vart vid affären då hade hennes hund smitit... Fick leta efter han men hitta han ej så gav upp och gick hem mot mamma och då låg hunddjävulen på gården. Haha. !! Fixade lunch där sen har vi myst där ett tag. Nu är vi hemma och jag ska beställa hem en massa kort ;) senare blir de promenad hem till emma på en kaffe :) ha de gott !

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards