Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Ninni Laurila - 1 november 2013 17:58

Idag är de äntligen fredag ! Den började jag med att lämna Tilda hos mamma så jag kunde gå ut och gå tog en kvarts promenad med hunden och 40min promenad själv mycket skönt ! Sen blev de mag och arm träning och havregrynsgröts frukost. Mums ! Sen så har jag och Tilda mest myst eller ja jag städade innan jonatan kom hem också. När jonatan kom hem åkte vi till Ludvika och kolla på rusta och handla mat. Nu sitter vi i bilen och väntar på att mamma och pappa ska vara klara för att åka ner och äta mat på hong kong. Efter de får jonatan ha Tilda så åker jag ner och kollar på hockey med brorsan :) sen blir de bara lite familje mys innan läggdags ! Imorgon ska de fixas en massa inför dopet på söndag :) hoppas ni får en bra helg ?

Ovido - Quiz & Flashcards