Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Ninni Laurila - 21 maj 2015 10:01

Äntligen tor och de betyder alltså snart lång helg tillsammans med hela min familj <3 morgonen började med frukost och vid halv 8 kom Tildas kompisar Alma och Asta hit och lekte innan dagis. Jag körde dem alla och lär sägs att ha 4 barn för en timme var fan kämpigt ;p. Dem kommer i alla fall ha riktigt skoj på dagis då dem ska fira förskolans dag så skulle bli plockmat och fika för dom till lunch och en massa ballonger hängde de överallt . När jag lämnat dem åkte Jag hem och tog på mig gå skorna sen tog jag och wilda en halvtimmes promenad :) nu sitter jag och ammar sen blir de att byta en bajsblöja innan jag ska dammsuga . Får hoppas wilda sover så jag kan göra de noggrant . Sen blir de lunch innan vi bara ska vara innan de ör dags att hämta Tilda igen -<3 . Sen åker vi hem till Michelle för där ska Tilda få vara när vi ska på läkarundersökning med wilda <3 sen får vi se vad vi hittar på i kväll :) ha en fin Dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards