Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Ninni Laurila - 12 maj 2015 19:33

imorse började vi med lek medan Lillan sov och sedan frukost . Sen åkte vi och myste hos barnens mormor och morfar innan dagis. Sedan åkte jag och lämna Tilda vid dagis och sen åkte jag och wilda hem och tvätta och städa lite innan vi bara myste i sängen. Sen for vi hem till mamma och pappa igen innan de var dags att hämta Tilda . Pappa tog wilda så åkte jag och mamma och hämta Tilda :) sen vart de mellis från Ica , en frozen yoghurt och banan. Sen fick vi främmande av Michelle hos mamma och pappa innan vi for hem och laga mat som blev blodpudding. Nu på kvällen har jag gått en kort promenad med hunden. Nu ammar jag wilda i soffan innan hon somnar för natten. Sen är de bara att amma ca 4 gånger till i natt . Ha en fin kväll de ska jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards