Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Ninni Laurila - 3 maj 2015 20:15

En härlig söndag som började med mys med min stora tjej medan Jonatan och Lill tjejen sov vidare :) sedan blev de en frukost tillsammans med familjen innan jag tog med mig barnen till mamma och pappa å Jonatan åkte och köpte lite saker i Ludvika och han handla även med mc Donalds mat mums . Efter de åkte vi hem och Tilda sov middag och jag myste med wilda :) sen blev de ute lek på eftermiddagen innan vi fick besök av Nathalie , David och Elma :) mysigt ! Efter besöket var klockan 6 och läggdags för Tilda så jag fixade henne och la henne <3 vi pussas alltid lite extra på kvällarna för att reta pappa ;) hihi . Nu ligger jag i sängen och tänkte faktist sova , har precis ammat wilda och nu sove hon nog en stund innan de är dags att amma igen :) god natt !

Ovido - Quiz & Flashcards