Snart två barns mamma !

Alla inlägg under augusti 2015

Av Ninni Laurila - 5 augusti 2015 13:16

Igår hade vi fjärde kalaset för Tilda <3 för min älskade familj som jag älskar så himla mycket ! Tilda har fått så himla mycket fint under dessa dagar. Igår stannade Michelle och mina föräldrar kvar här så att jag och Jonatan kunde träna tillsammans <3 vi cyklade mycket i skogen, jag var sur arg ledsen men samtidigt väldigt glad att han peppade mig upp för alla hemska stigar ! Nu ska jag allt klara finnmarksturen i år igen ! Idag fick jag sov morgon helt underbart <3 efter de myste vi tillsammans med en god frukost innan jag åkte till gymmet och körde ben ! Får bli axlar imorogn .. Efter de handla jag en massa . När jag kom hem åt vi lunch och sedan myste jag med mina prinsessor innan båda somna då gick jag ut och gick 4km själv och nu sitter jag i soffan och Jonatan har åkt till skroten ! När barnen vaknat åker vi och hälsar på hos mamma och pappa innan vi ska äta kvällsmat som blir grillad älgfile och ris å kantarellsås . Mums <3 sen blir de bilbingo med Nathalie för mig :)

Av Ninni Laurila - 3 augusti 2015 17:20

idag blir min älskade prinsessa två år <3 de går så himla fort men jag älskar henne mer och mer för varje dag ! Världens bästa tjej du är bäst !

Av Ninni Laurila - 2 augusti 2015 19:49

kan inte fatta imorgon blir min prinsessa två år !! Alltså två år . De har vi firat med en massa kalas idag och en massa fina presenter <3 tack alla underbara människor som gjorde Tildas dag perfekt ! Nu sover hon gott och de kommer nog vi också göra i kväll <3 imorogn blir de några små paket från oss då hon fick sin Mimmi cykel idag :) hoppas på en fin dag imorogn !

Ovido - Quiz & Flashcards