Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Ninni Laurila - 18 augusti 2015 19:41

Jag älskar verkligen livet ! Idag började morgonen klockan 06.00 vi busade och kolla på film innan frukost . Efter frukosten åkte vi hem till mamma då Tilda ivrigt ville ha en present ! Haha. Efter vi vart hos mamma lämna jag Tilda på dagis och idag grina hon och de gjorde så ont i mitt hjärta <3 men de hade gått över lika fort. När Tilda var på dagis lämna jag wilda hos mamma och åkte å träna biceps och rygg ! Efter blev de en stund i solen innan jag och wilda hämtade hem Tilda <3 Tilda var på ett hemskt humör och var de ända tills hon fick sova . Jag har försökt få henne att bara sova en timme på dagen men får säga åt fröknarna imorgon att de inte går , att dem ska låta henne sova så länge hon känner. Nu på kvällen tog jag mig en löpar runda på 7,58km och de var riktigt skönt :) sen duschade jag och nu ligger jag och ska sova faktist ! Älskar mitt liv så fruktansvärt mycket ! Mina barn är verkligen underbara och min sambo lika så ! Är så himla kär !

Ovido - Quiz & Flashcards