Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Ninni Laurila - 22 augusti 2015 19:35

morgonen började klockan 04.30 för mig ... Tilda vägra sova så vi kollade på film . Sedan vid 8 gick jag och Tilda själva på promenad och Jonatan fick ha wilda :) vi gick bara 3 km då Tilda skulle stanna och säga hej till mormor <3 efter promenaden tog jag med mig mamma till gymmet , vi körde biceps och rygg och de blev ett grymt bra pass :) sen så har jag myst med hela familjen och ätit lunch hos min mormor innan Tilda och wilda sov middag då klippte jag gräsmattan och solade en stund ! Sen så packade vi bilen och åkte till rirsongsbo och bada :) Tilda älskade de så imorgon kör vi på de igen men då med kusin bus <3 mysigt mysigt ! Nu väntar jag på Jonatan så ska vi bara mysa hela kvällen <333

Ovido - Quiz & Flashcards