Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Ninni Laurila - 24 december 2013 20:06

Idag så började vi dagen med ett varsit paket i sängen :) Tilda fick en mugg och jonatan en tavla av Tilda. Sen åt vi frukost ! Efter de traska jag hem med herkules och sedan ner till gymmet och gjorde ett pass med Linn :) kämpigt men roligt ! Sen gick jag till affären och handla där älsklingarna tog upp mig. Då åkte vi hem och jag duscha och sen fixa jag jul lunchen ! Efter jul lunchen öppnade vi alla julklappar :) Tilda fick mest kläder och jag fick en matassistans av jonatan och en mixer c3 av mamma och pappa är så himla glad för en sån har jag kollat på många gånger :) sen har vi bara busat och myst hela dagen ??? älskar min familj så himla mkt är så tacksam att jag har er !

Ovido - Quiz & Flashcards