Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Ninni Laurila - 4 december 2013 21:41

En alldedes för härlig dag ?? många promenader och BVC besök ! Tilda väger nu 6880g och är 65,5cm lång ? efter BVC besöket åkte vi hem till Linn där David mätte mitt fett och muskler och allt annat :) -11kg på två månader och -7kg är fett ?? himla skönt att veta att de går framåt ! Är för en gång skull stolt över mig själv ? sen har vi vart hos mamma och pappa ! Nu på kvällen har jag gjort övningarna från olgas bok och nu ska jag få massage ! Härligt ! God natt !

Av Ninni Laurila - 4 december 2013 21:18

En alldedes för härlig dag ?? många promenader och BVC besök ! Tilda väger nu 6880g och är 65,5cm lång ? efter BVC besöket åkte vi hem till Linn där David mätte mitt fett och muskler och allt annat :) -11kg på två månader och -7kg är fett ?? himla skönt att veta att de går framåt ! Är för en gång skull stolt över mig själv ? sen har vi vart hos mamma och pappa ! Nu på kvällen har jag gjort övningarna från olgas bok och nu ska jag få massage ! Härligt ! God natt !

Ovido - Quiz & Flashcards