Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Ninni Laurila - 14 december 2013 13:40

Idag så har jag vart sur... Jonatan fick ut och ploga! Jag åkte och lämna Tilda hos mamma och pappa sedan åkte jag ner och fixa in mig på måbättre så nu är de dags att börja träna ordentligt ! Efter de åkte jag hem till mamma och pappa igen där jag sprang på deras spring band , blev 3,2km /20min ! Sen tog jag med mig Tilda och åkte hem hon åt mat och somna så jag gick ut och skotta. När jag kom in så vaknade Tilda då fick hon sitta i sin matstol inne på toaletten medan jag duscha och fixa mig ! Nu är vi hos mamma och pappa igen och Tilda sover.. Snart ska vi till vibberbo och fira "jul" hos jonatans föräldrar. Då dem är utomlands över julen.. Jonatan kommer i alla fall dit då plogbilen gått sönder ! Haha .. Sen ska vi mysa hos mamma och pappa i kväll ! Ha de !

Ovido - Quiz & Flashcards