Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Ninni Laurila - 14 februari 2015 07:13

Tilda fick för sig att gå upp klockan 5 idag eller ja jag gav henne välling men vid 20 i sex fick jag gå upp då hon bara prata och sa allt från mamma pappa till hejå barn. Haha goa unge! Vi kollade på tv och myste men nyss vart hon jätte trött igen så får se om hon somnar nu efter lite välling! Intw ofta hon dricker välling längre (bara kvällar innan läggdags) men efter denna morgon var de värt att ge extra flaskor :p hehe. Hon har vart jätte duktig att bara ta de på kvällarna annars för förut gav vi när hon sov middag också! Men eftersom hon klarar sig utan de på dagis så ska hon göra de hemma också :). Idag är de alla hjärtans dag också , fick en fin klockan och ett halsband av hjärtat igår redan och idag när jag gick upp fanns de en choklad ask och trisslotter till mig :) han är helt underbar! Tilda fick en servis med mimmie pigg av oss som hon använt flitigt då vi gav henne de i tisdags redan ;p. Jonatan fick också sin present av mig och tilda igår och de var en bok som vi gjort till han :)

Nu ligger tilda i sängen och ropar på mig ska ge de en stund till annars blir de mys i soffan tills vi ska fixa frukosten innan vi ska väcka Jonatan :) senare blir de ut och grilla korv och mysa med familjen <3 hoppas ni får en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards