Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Ninni Laurila - 5 februari 2015 21:04

Dagen har vart lång känns de som... Började dagen med en massa bus och god frukost tillsammans med min prinsessa :) vid 9 klädde vi oss och åkte till dagis. Tilda ville inte ens säga hej då idag :) hehe. Sen åkte jag hem på en kaffe hos Sylvia innan jag åkte vidare hem till mamma och pappa och damma :) snart är dem äntligen hemma hos oss <3 vid kvart i ett åkte jag till tildas dagis fast en annan avdelning och jobba två timmar innan jag tog med mig tilda hem <3 väl hemma så busa vi ute i snön tills jonatan kom hem. Jonatan fixade maten som vi bjöd våra vänner på :) tilda la sig vid kvart i sju idag och klockan halv 8 kom michelle och matias och spela monopol :) nu får jag fot massage sen blir de sängen :)

Ovido - Quiz & Flashcards