Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Ninni Laurila - 20 juli 2014 21:08

En helt underbar helg har de vart! Ifredags vart de bus när jonatan slutade jobbet och vid 6 tiden sprang jag möljan loppet kom på tredje plats av tjejerna men inte den bästa tiden. Efter de la vi tilda och själva grillade vi och hade en riktig mys kväll med en varsin cider satte vi oss sedan ute och bara höll om.varandra och kolla upp i himlen <3 de behövdes verkligen! Jag hoppas våt ängla bebis har de bra <3 på lördagen cykla jonatan orientering 6mil och riktigt imponerad var jag! Jag och tilda myste runt på marknaden i söderbärke under tiden! Vi träffa Kim och Pernilla där också, så himla kul när vi inte sets på år och dagar! Idag har jag kämpat med två tårtor till fina Almas 5års Kalas och jag blev riktigt nöjd och goda var dom! Sen har vi mest busat och lekt! Tilda ramla så hon började blöda en del men de gick i alla fall bra :) nu ska vi sova och hoppas på en bra vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards