Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Ninni Laurila - 10 juli 2014 07:57

Alltså denna hemska känsla, känner mig som världens sämsta mamma... Idag åker jag iväg igen för att jobba och de händer bara 1gång i månaden sen tilda var 10månsder, alltså förra månaden! Jag bestämde mig för att spara några mamms dagar och åka ut på sjön och jobba lite så att sambon får egen tid med tilda. Just nu känns de bajs men jag vet hur bra de gick förra gången så de ska nog gå bra denna gång också även fast de är en extra dag! så jag kommer inte träffa min fina prinsessa fören på måndag och de gör så ont i mitt hjärta även fast jag kan tycka de är skönt och bra för både tilda och jonatan och bara vara med varandra <3 idag har jag tur som får åka bil till Stockholm med Peter, väldigt skönt! sen ska jag jobba, träna och ännu mer träna! får se de positiva att jag hinner med två pass om dagen då vi ska på lång kryss! Hoppas dessa dagar går fort så jag får pussa och krama dem två jag älskar mest i hela världen ?

Ovido - Quiz & Flashcards