Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Ninni Laurila - 19 november 2014 07:15

Tilda älskar verkligen dagis! Igår när jag skulle lämna henne Så trodde jag de skulle bli lite svårt då hon vart hemma sen i tor men nej jag klädde av henne och hon sprang in och börja rita och vinkade hej då så glatt :) så jag vinkade hej då och gick. När jag hämta henne berätta fröknarna att hon är så duktig och gnäller inte mycket :) igår hade hon ätit lite dåligt men allt annat hade gått toppen! Efter dagis åkte vi hem och åt mellis sen lekte och busa vi mest tills pappa Jonatan kom hem då åkte vi ner till Fredriks grav och lämnade ljus <3 ush två år har gått sen vår älskade vän lämnade oss :( fruktansvärt men jag vet att du har de bra där du är idag <3 sen åt vi sibylla och myste innan de var dags för tilda och sova! Idag blir de dagis för tildas del och jag ska storstäda vardagsrummet! Sen är det bara köket kvar här nere :) underbart!

Nya vrålåk som vi köpte i god tid nu innan nästa bebis Kommer<3 på fredag är det dags för ultraljud :)

Ovido - Quiz & Flashcards