Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Ninni Laurila - 13 november 2014 07:12

Denna vecka började med dagis på måndagen 09.00-11.00 då var jag med en stund sedan gick jag in och väntade för att se om de skulle gå bra för tilda att vara själv. De gjorde de så klart så på tisdagen följde jag bara med och vinkade av hennes och hon vinkade så glatt tillbaks och de hade även gått bra denna dag. Min lilla prinsessa börjar bli så stor! Igår så var hon där i hela 5 timmar och sov till och med på dagis på lunchen :) De enda enda dem har problem med är att byta blöja de gillar inte min prinsessa ;) jag tycker dagiset är underbart och ångrar inte att jag valde skogsgläntan! Idag ska tilda gå 5 timmar igen, visst känns de tungt att lämna henne men jag har börja storstäda hemma så jag hinner få mycket gjort på dessa timmar :) och när hon tycker de är så himla kul så blir jag glad :) imorgon är vi lediga och då blir se mys och kanske öppna förskolan. Vid 14 ska mamma ha tilda fram till lördagen då jag och Jonatan ska till tällberg och mysa <3

Ovido - Quiz & Flashcards