Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Ninni Laurila - 16 oktober 2014 11:05

Jonatan blir hemma själv i morgon och får meka bil och på lördag ska han på älgjakt så blir väl mys hos mamma och pappa hela dagen då jag kommit hem!

Av Ninni Laurila - 16 oktober 2014 11:04

Alltså jävla rygg! Dags att göra något åt den kanske? Men nog om den! Idag har vi myst hemma hos mamma och pappa hela morgonen <3 är så himla glad att vi har dem som alltid ställer upp! Nu ligger tilda och sover sen åker vi och lunchar hos mamma och efter de ludvika och lämna in min CP telefon på lagning! Sen blir de att mysa med våra bästa och underbara grannar innan pappa Jonatan kommer hem <3 i kväll ska de mysa extra mycket för imorgon så lämnar jag och Jonatan tilda hos mamma och pappa för övernattning och själv åker jag oxh myser med syrran och Alex i Örebro och hämtar hem min dammsugare! Hoppas den är bra! Jonatan ska meka bil och måla runt tildas fönster

Ovido - Quiz & Flashcards