Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Ninni Laurila - 14 oktober 2014 12:53

Dagen började bra med att åka till öppna förskolan och leka! Sen slockna tilda gott, då när hon somnat ringer jag först kommun för att se tildas inskolninstider till november men dem var ej klara då dem helt plötsligt inte visste om hon skulle få gå på skogsgläntan eller ej även fast jag fått ett ja. Jävla idioter! Sen ringer Jonatan och är irriterad då dem ringt han från Falun och fråga vart vi va med tilda då bedömningen blev klar i morse att hon skulle limmas, Jonatan sa bara va!? Bedömningen igår var att tejpa henne i ställe för att sy och de gjordes på plats då. Läkaren säger då ja men vad bra då hör ni bara av er om ärret blir stort så fixar vi de då. Blir så jävla matt på vår sjukvård!! blir ärret stort då vet jag vem jag ska skylla på! Hoppas dagen blir underbar när tilda vaknat :) men de är klart den blir hon skiner ju upp alla mina dagar <3

Ovido - Quiz & Flashcards