Snart två barns mamma !

Alla inlägg under september 2014

Av Ninni Laurila - 16 september 2014 06:51

Idag blir de frukost på mitt i smeten med våra fina grannar <3 vid 11.20 är de dags för Tilda att ta sina ett års sprutor en och en halv månad sent! Sen efter de blir de sov time och vid 3 ska vi hem till mamma för att städa innan hon kommer hem från jobbet. Nu ska jag vila i soffan medan tilda sover en stund igen!

Av Ninni Laurila - 11 september 2014 07:05

En dag jag hoppas kommer leda till något mycket positivt <3

Av Ninni Laurila - 10 september 2014 08:44

Idag får vi besök av Linn och sedan blir de bara mys hela dagen <3 soffan är vår bästa vän och vi bara myser för de mesta hela dagarna :) imorgon kommer Jonatan bara jobba halv dag som jag ser fram.emot de att vi får umgås och bara vara <3

Av Ninni Laurila - 9 september 2014 07:46

Min energi har dött ut totalt, är trött jämt och de enda jag orkar är att sitta med tilda när hon leker. Måste börja äta lite vitaminer så jag kommer i balans igen och de är dags att börja träna lite mera då de suget har försvunnit efter en veckas semester. Ush!! Men på måndag är de dags igen att börja lite lätt. Idag ska jag i alla fall pallra mig ner till öppna förskolan med tilda så hon får leka lite. Sen ska vi vinka hej då till mamma som åker oxh jobbar. Senare ska vi umgås med Maria och barnen. Hoppas ni får en bra dag!

Av Ninni Laurila - 8 september 2014 06:27

Har de senaste månaderna känt mig alldeles ensam. Eller jag har en enda vän so jag träffar väldigt ofta och de är min fina granne Maria :) känns bra att vi kommit i kontakt med varandra för vi är väldigt lika! Jaja jag klarar mig nog ganska bra själv om jag måste, har ju min underbara dotter. Nu har vi vart hemma från Turkiet några dagar och de är himla skönt :) att umgås med Jonatan och tilda tillsammans är underbart! Igår var vi på Leos lekland :) idag är vi själva igen då Jonatan jobbar. Blir bara mys hela dagen! Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards