Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Ninni Laurila - 16 september 2014 19:10

Morgonen började bra <3 mys med grannarna på mitt i smeten. Sen lekte jag och tilda innan hon åt lunch och sedan var de dags att åka och ta den dumma ett års sprutan eller rättare sagt sprutorna.. Efter dem sov hon och sedan var vi hem till pappa där jag städa innan mamma kommer hem från en veckas jobb. Där började tilda gnälla och när vi kom hem var de hemskt hon bara skrek och skrek. Fick mat sedan Alvedon sen låg hon i mitt knä ocg skrek i en timme innan hon somna :( stackars liten! Nu ligger jag i soffan och ska snart själv sova då de inte finns annat att göra. Imorgon blir också en bra dag :) puss kram

Av Ninni Laurila - 16 september 2014 06:51

Idag blir de frukost på mitt i smeten med våra fina grannar <3 vid 11.20 är de dags för Tilda att ta sina ett års sprutor en och en halv månad sent! Sen efter de blir de sov time och vid 3 ska vi hem till mamma för att städa innan hon kommer hem från jobbet. Nu ska jag vila i soffan medan tilda sover en stund igen!

Ovido - Quiz & Flashcards