Snart två barns mamma !

Alla inlägg under maj 2014

Av Ninni Laurila - 3 maj 2014 15:49

Tilda vaknade klockan 05.00 imorse ^^ men de var bara att gå upp då jonatan vart i garaget till klockan 01 och jag tyckte han borde få lite sömn. Snällt av mig. Jag gav Tilda välling och lekte lite sen somnade hon igen och jag också. Vid 06.30 fick Tilda gröt och efter de tog jag och styrke träna och en löparunda. Sen blev de duschen och efter de så fixa jag mig sen packade vi in oss i bilen och åter till Rättvik ! Hittade lite små saker och olyckan inträffa där Tilda kissade igenom så jag fick springa och Leta kläder så de blev en sparkdräkt. Nu sitter vi i bilen har precis ätit en subway macka i Borlänge (y) de är trotts allt min syndar dag! Nu hem och bara mysa med min familj och ta de lugnt :) puss kram

<3

Av Ninni Laurila - 2 maj 2014 22:36

Idag känner jag verkligen kärleks rus i hela kroppen <3 jag är så himla kär i dig jonatan ! En vacker dag ska vi gifta oss och vi ska leva tillsammans i hela våra liv :) idag har jag vart i Ludvika med mamma . Vart å handla lite smått inför resan men vi fick vist med oss en resevagn också! Jag är mycket nöjd och kommer använda den väl :) nu på kvällen har mamma och dem vart här och ätit och vi har myst en massa :)) nu ska jag sova ! Kram puss

Av Ninni Laurila - 2 maj 2014 07:39

Vi vaknade halv 6 och åt frukost Tilda gröt och jag två stekta ägg och en avokado som vanligt :) sen har vi lekt tills nu. Nu sitter vi i bilen och Tilda sover, ska hem till mina älskade föräldrar på kaffe och sen ska dem ha Tilda en stund så jag får åka hem och träna :) dem är guldvärda !!! Sen ska nog jag och Tilda åka till Ludvika och kolla på en resevagn till henne <3 de är bara 20 dagar tills vi åker till värmen. Så himla skönt.. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ha en underbar dag :) så kanske vi ses på rättviks marknaden imorgon :)?

Bästa vänner <3

Av Ninni Laurila - 1 maj 2014 14:29

Trevlig kväll igår men mycket god mat . Tilda var vaken till klockan 9 sen somnade hon ditekt vi satt oss i bilen och åkte hem:) idag så har vi busat en massa och hälsat på hos mamma och pappa :) dem tog Tilda en stund så jag kunde åka hem och städa, dem är guldvärda. Nu sover Tilda och jag ska nog laga lite mat. Senare ska jag iväg och sola med Linn (y) efter får vi se vad som händer !

Ovido - Quiz & Flashcards