Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Ninni Laurila - 4 maj 2014 20:40

Idag hade jag min sovmorgon men vaknade ändå klockan 06.00 jätte pigg så gick ner till mina älsklingar som lekte så fint :). Åt frukost och gick med hunden sen somna vi alla igen och sov till klockan 08.00 Sen fixade vi oss. Jag och Tilda åkte och hämtade mamma, pappa och Alex och for till Frövi där vi firade Alex 7 års dag lite i förväg då han är hemma hos sin pappa på sin födelsedag. Sen har jag, jonatan och Tilda vart på kalas i Söderbärke så de var mycket kalasande :) hehe ! Nu ligger jag i sängen efter go mat och Bingolotto med min stora kärlek å mina föräldrar (y) imorgon ska vi iväg och ta spruta på Tilda och jag hatar dem mer än hon. Ha de gott alla fina och jag hoppas ni haft en bra helg min har vart upp och ner å de värsta är att min Förlovningsring är försvunnen :(

Ovido - Quiz & Flashcards