Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Ninni Laurila - 20 januari 2016 21:14

Blev en mysig morgon hos mamma och pappa innan jag körde Tilda till dagis <3 när jag och Wilda kom hem så busade vi en massa innan jag fixade lunchen till idag och igår . Sen var de dags för Wilda att få mat. Sen somnade hon gott så då la jag mig raklång på soffan tills brorsan kom. Han tog över ansvaret med Wilda och jag hämta tilda på dagis. Brorsan var här till halv 3 sen busade jag och flickorna tills pappan i huset kom hem <3 då åkte jag och Träna!

Av Ninni Laurila - 20 januari 2016 05:57

Jag har bestämt mig för att ha den här bloggen för att skriva om min vardag och familj så har gjort en ny som handlar om min träning och kost. Idag ska i alla fall jag bara mysa sönder med Tilda och Wilda på morgonen innan tilda ska tilda ska till dagis <3 sen får vi se vad jag och Wilda ska hitta på... när Tilda blir hämtad från dagis så ska vi nog ta och bara mysa hemma och kanske måla med finger färg som tilda älskar ! Sen får vi se vad vi ska göra . Idag är de fjärde dagen utan napp för tilda och hon är så duktig <3 bara på nätterna hon vill komma upp till oss och efter en viss tid på natten får hon lägga sig vid oss . Mysigt som bara den !

Ovido - Quiz & Flashcards