Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Ninni Laurila - 5 juni 2015 12:07

En underbar morgon att vakna till <3 tilda ropa högt i från sitt rum mamma kom kom jag tar med mig Wilda dit och där får jag en bamse kram och så säger hon älsk dig mamma. <3 så himla underbar! När vi gått upp klädde vi oss sedan tog vi oss en promenad på 25min och båda barnen var glada för en gång skull :) efter promenaden blev de frukost innan vi åkte hem till pappa och busade där tilda är kvar nu då jag nyss vart på efterkontroll och jag gick igenom.nu väntar jag på att hon ska vakna så pappa kan köra hit henne och då blir de ute lek <3 jag passar på att sola nu (y) när Jonatan kommer hem ska jag klippa gräs maran då jag tycker de är kul ;p sen får vi se vad vi hittar på för något denna härliga dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards