Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Ninni Laurila - 15 november 2015 21:12

Helgen jag vart helt jävla underbar <3 igår började Dagen med att mysa sönder barnen då jag vid 12 tiden lämnade över ansvaret till mamma och pappa å åkte själv vidare mot Tällberg :) stannade i Borlänge och handla med mig ost ock kex och lite godis och vid halv 3 var jag framme på hotellet tällbergsgården som har blivit vår favorit <3 jag checkade In och gick till rum nr två som vi haft 4 av 5 gånger vi vart där . De är favorit rummet , de är så himla mysigt ! Jag fixade lite innan jag sedan gick över till restaurangen och tog mig en after non the :) så himla gott de var ! Sen gick jag och sov i lite över en timme innan de var dags att hämta Jonatan vid stationen <3 han hade vart på kurs innan så han fick allt ta tåget. När vi kom till hotellet tog vi oss lite champagne och cider och bara myste framför en brasa innan vår 4 rätters middag började ! Jag var i himmelriket , maten var så himla god så att jag höll på att tuppa av ! För rätten och varmrätten var en 10 poängare och desserten och osten en 7ppängare ! Så himla gott . Efter maten tog vi oss ett bubbel bad och sedan myste vi framför brasan å så mycket bättre med ost och kex innan vi somna :) idag vaknade vi vid halv 9 och gick över och åt frukost ! Sedan fixade vi oss och åkte vidare hemåt med stopp i Borlänge. Var väldigt mysigt att komma hem till barnen efter att vi bara varit en natt <3 inorgon startat vardagen igen ! Natti .

Ovido - Quiz & Flashcards