Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Ninni Laurila - 5 juni 2014 20:44

Ligger i sängen och ska sova efter en fantastisk dag <3 först har vi vart och vägt och mätt Tilda och hon lägger på sig i vikt precis som hon ska <3 sen lämna jag henne hos pappa en stund för att själv storhandla. Men som alltid glömmde jag något men de får jag handla imorgon. Sen hämta jag Tilda och vi åkte hem och åt lunch sen sov vi båda två en stund innan vi gick ner och lekte med världen bästa grannar en stund innan kvällsmaten som blev rotmos och korv. Efter de så följde jag och Tilda med ner och kolla på Almas fotbolls skola, Tilda tyckte de var jätte kul :) efter de somna hon gott och då tog jag och Maria en lång promenad på en mil. Nu ligger jag i sängen och ska sova för att imorgon orka fixa en hel del på huset :) ha en bra kväll !

Ovido - Quiz & Flashcards