Snart två barns mamma !

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Ninni Laurila - 11 mars 2014 07:36

De händer så mycket i vårat liv nu så de inte är klokt. För de första att Tilda utvecklas så de knakar ! Hon är så himla duktig våran tjej ?? Älskar henne över allt annat. Nu sover hon för tillfället så jag ligger på soffan och jäser.. I kväll ska jag äntligen ner till gymmet igen efter att vart där ifrån i 3 dagar men i stället har de blivit två promenader på 7km varje gång + att de var med hela min familj och de är så mysigt när vi alla går tillsammans ? jaja nog om träning och kropp ! När Tilda vakant ska jag ta på henne byxorna och åka hem till mamma och pappa och äta frukost ! Sen blir de att mysa med mamma innan hon åker på jobb i en vecka igen.. Jag har i alla fall mycket att se fram emot denna vecka så snart är hon hemma igen. Vid 1 tiden när emma slutat så ska ci ta en långpromenad och de känner jag för om solen kommer fram :) alltid bra med d vitaminer. När jonatan kommer hem blir de gymmet och sedan ska jag laga mat och sen blir de mysa hela kvällen ?? Då vi har vår egentid ?? ha de gott !

Ovido - Quiz & Flashcards