Snart två barns mamma !

Direktlänk till inlägg 2 november 2015

När man inte vet vad som är fel

Av Ninni Laurila - 2 november 2015 09:53

Att vara arg, ledsen , sur , irriterad och allmänt nere utan att veta varför är fan jobbigt ! Och att de alltid är när man har mens också , jag har en spiral i och kan de vara den som gör mig så här ? Har så många frågor för detta är fan inte roligt . Att alltid vara arg på Jonatan även fast han inte gjort något fel . Att bli irriterad på barnen utan anledning . Nej de är inte roligt . Hoppas snart de släpper för annars vet jag inte vad jag gör . För jag vill vara glad och sprallig !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninni Laurila - 21 september 2016 09:20


Efter all den träning jag har lagt ner under 1 år har jag nu fått betala priset för. Jag är nu övertränad och mina symptomer är lätt irriterad, ständigt trött, sjukt omotiverad vissa dagar, alldeles för hög vilopuls och alldeles för låg puls när jag ...

Av Ninni Laurila - 14 februari 2016 21:07

Vi har haft en kanon helg i Sundsvall som i fredags började med shopping och sedan åkte vi till badhuset och busa innan tacos och mys framför tv:n med barnens kusiner ...

Av Ninni Laurila - 1 februari 2016 09:53

Herregud vad dagarna går fort ! Jag har skaffat mig en blogg som jag skriver om min kost och träning. Har därför glömt bort Denna lite. . Men nu är jag här och tänkte skriva att allt rullar på i hastig fart ! Idag är de måndag den 1 februari .. janu...

Av Ninni Laurila - 23 januari 2016 17:56

Idag har jag haft jätte mycket egen tid. Vi myste med en god frukost här hemma tillsammans, sedan åkte jag och tilda och handla innan de blev ett tränings pass för mig och morsan. Efter det åt jag mellis tillsammans med jonatan och tilda som hade gr...

Av Ninni Laurila - 20 januari 2016 21:14

Blev en mysig morgon hos mamma och pappa innan jag körde Tilda till dagis ...

Skapa flashcards